Behandlingarna slut för den här gången..

Mådde riktigt dåligt efter min behandling i fömiddags. Kände mig helt slut och var lite orolg för om jag skulle orka ta
mig hem. Det gick bra och jag slängde mig på sängen och sov från kl.11.15 till ungefär 13.45. Skönt var det och jag kände mig levande igen. Vi skull till kyrkan kl.15.30 för genrep. Det var så fint och nu är det på riktigt! Hayley och Jocke känner av en förkylninng men jag tror det går över tills på lördag då det kommer att bli så spännande att de kommer att glömma förkylningen om den nu inte har fösvunnet.
En god nyhet tll! Mina nya glasögon var färdiga så jag åkte in till stan med Hannah som skulle åka samma väg. De är hur fina som helst och jag kunde slänga de gamla " A-lagsglasögonen". I kväll ska jag skriva färdigt mitt tal till brudparet. Det var inta alls svårt och jag är nöjd. Hoppas bara att jag inte blir nervös och snubblar på ord! Det blir nog bra och SMHI har lovat bra väder på lördag. I morgon kväll kommer min kära vän Janet från England! Helt underbart då vi  inte har träfffats på många år. Vi har aldrig tappat kontakten och det är jag så innerligt glad för. Det här bröllopet och allt runt omkring är ren friskvård  för mig. Något fint och så stort att glädjas åt . Tack Hayley och Joakim för den enorma glådje ni skänker till oss alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0