Bla-Bla...tryck 1 Bla-bla...tryck fyrkant..........

Jag säger som min dotter Hayley,ORKA........ Ringde GP för att fråga vad som hänt med tidningen och får en massa knappval i örat! Beror det på semestertider eller har man sparat in på en tjänst? Hur som helst kändes det inte bra . Förut kunde man få veta varför t.ex allmän försening eller att det stackars tidningsbudet blivet sjuk. Nu fick man inte reda på något, bara att ens prenumeration förlängs med en dag!!! Så bra då när man har en helårs prenumeration! Nog om detta.
Ett sånt skyfall det blev! Här var riktigt mörkt och jag trodde det skulle bli världens åskväder men det mullrade bara lite långt borta. Det vräkte i alla fall ner och vattnet rann ner för backen! Det är mysigt på nåt sätt trots allt.
Nu ska jag äta en sen frukost i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0