Blå himmel...

Vad det var skönt att vakna av att solen sken. Det bådar gott för resten av den här lördagen. Aj, min stukade fot är svullen igen! Det var inte så bra. Jag tror det beror på att jag helt enkelt gick för mycket igår. Jag får sätta på stödbandaget igen och hoppas på det bästa. Idag kommer min syster Eva och hennes man Håkan hit och hälsar på. Det blir en heldag i Göteborg, först skall det tittas på en häst ute på Hisingen , hem till mamma och sedan kommer dom till mig och äter middag och så har vi lite trevligt. Man träffas ju inte så ofta som man skulle vilja för dom bor på Orust.
Vad synd, Lasse Karonen vann ingen medalj i rodd! Vi är ett så litet land i jämförelse med alla jättenationerna med hur många utövare som helst. Nu får vi hoppas på tennisfinalen där Sverige i alla fall har en jättechans!
Nu ska jag äta en lite sen frukost och sedan gå uti det fina vädret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0