Hayleys pappa har anlänt!

Åkte ner till Nils Erikssonpl. Och mötte Hayleys pappa som precis kom med flygbussen frå Säve flygpl. Kul att se honom, det var längesedan. Hur länge minns jag inte . De åkte hem och jag handlade lite innan jag också drog mig hemåt. I kväll åker jag och Hannah ut till Landvetter Flygpl. för att möta Janet och Hannas pappa. Jag fattar fortfarande inte att Janet ska vara här en hel vecka. Tur det för vi har mycket att prata om, minst sagt!
Nu måste jag vila en stund och sedan åka ner till Kortedala Torg och handla lite mat. Usch, det är så dumt att man ska vara trött och behöva vila nu när det är så mycket kul på gång. Jag måste sluta vara så otälig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0