Operationen är över!

Det var ingen höjdare i morse kl.7.30. De packade in mig i en massa gröna tyger och till slut låg jag i vad som närmast kan beskrivas som ett tält! Fösökte lugna ner mig med att andas djupt men vad hjälpte det. Fick en massa lugnande coh det kändes bra . Det ända som gjorde ont var lokalbedövningssprutan. Det var AJ! Minns inte så mycket sedan, bara att någon bökade runt på min högra sida, utanför tältet. Efter det kördes jag ner till röntgen. Man ville fövissa sig om att allt satt rätt. Tack och lov gjorde de det. Upp till avdelning för vila. Sov som en stock i ett par timmar.Fick sedan kaffe och två smörgåsar och det var så gott, ni anar inte. Jag åkte hem med spårvagn och det gick hur bra som helst. Vilade en stund till här hemma och nu känns det bra . Det svider lite men det är inget att gny för. Det blir nog inte så mycket OS-tittande för mig i kväll utan jag ska sova och förbereda min stackars kropp för morgondagens behandling. Solen skiner och det gör mig så glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0