Dansa med Julgran...

Jag bor i en tvåa nu som bekant! Änsen då! Jo vissa saker får  helt enkelt inte riktigt plats. Min vanligtvis så utmärkta Julgran blev plötsligt lika stor som granen på Gustav Adolfs Torg... Ja,ja nästan i alla fall. Den får plats vid fönstret, nej då såg man inte ut och grenarna sträckte ut sig lite väl mycket. Jaha, då flyttar jag väl på den igen. Det är nu som dansen började så att säga. Vals eller tango, det gick att få ordning på granskrället efter ett tag. Tur att ingen såg mig då det måste ha sett väldigt roligt ut. Nu står den i alla fall på plats och ser faktiskt riktigt bra ut. I morgon kommer Hayley hit och tillsammans ska vi klä granen, handla, göra köttbullar osv. Då infinner sig den riktiga Julstämningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0