En aktiv dag!

Min bror Peter hämtade mig i morse kl.8.30 och vi åkte ut till Orust för att träffa Eva, vår syster. Vi har haft en dålig kontakt länge och det var dags att ta tag i det hela. Mycket handlade om vår mamma och hennes känslomässiga behov. Vårt samtal var bra och vi vet nu vad vi ska göra, inte minst att vi ska träffas som vi brukade göra innan allt rann ut i sanden. Vi åkta tillbaka till stan vid två tiden. Jag hann hem bara för att åka in till stan igen. Jag skulle ju på Julkonsert i Domkyrkan! Det var kallt ute men man blev värmd av skönsången i kyrkan. Det var så vackert och vad duktiga de olika körerna var.Kyrkan var full till sista bänken och det var verkligen stämningsfullt.
Stog och väntade på spårvagnen och jag fröööös. Det var härligt att komma hem och sitta i soffan med en kopp varm choklad. Vilken härlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0