God morgon i mörkret.

Här sitter jag , klockan är8.30 och nu börjar det att bli lite ljusare. Jag ska snart ge mig ut och åka ner till Scandinavium och hämta biljetter till Svansjön. Det är en så vacker balett som jag visserligen har sett på TV men nu ska jag se den "live". Det är riktigt spännande men jag får vänta till Mars då det hela händer i Konserthuset.
Hayley och jag har annars lite Julstök och det ser jag fram emot. Hon kommer hit efter kl.11 så jag hinner tillbaka. Måste till banken också för att sätta in en återbetalning från Lärarförbundet. Jag hade betalt in för mycket fackavgift. Man behöver inte betala full avgift när man är sjukskriven och det är ju bra då man faktiskt har en lägre inkomst. SNART ska jag börja jobba igen. Solbacken, här kommer jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0