Inget att säga...egentligen.

Känner inte för att blogga för tillfället. Det beror nog på att det inte händer så mycket just nu. Dagarna går och jag hänger med där någonstans. Mina ögon är så jobbiga och det gör det väldigt svårt att läsa. Det går en stund, innan de blir irriterade och det känns som man har grus i ögonen.Brodera är likadant, det går bra ett tag. Så nu har jag klagat igen.
På Fredag skall jag hälsa på jobbet. Det ser jag fram emot .Man blir alltid mottagen med kramar och värme och det känns så härligt. Udo ringde och vi ska träffas och fika nästa vecka på Fredag. Vi delar många intressen och han har blivit en god vän.
Hayley och Jocke är hemma igen. De har varit i Falun och hälsat på. Träffade Hayley i stan och vi åt lunch och satt och pratade, alltid lika trevligt. I morgon kommer Hannah hit med en strykbräda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0