Kras!

Vaknade av ett kras som kom ifrån vardagsrummet! Vad ramlade ner tänkte jag och somnade igen. Jaha de var mina fina röda glaskulor, fyra st, som nu låg i tusen bitar på golvet. Vad tråkigt då de var så vackra och jag köpte dem till vår första Jul här i Sverige. Det är inget att göra åt utan nu får jag leta efter nya. Undrar om man kan få tag i glaskulor nu förtiden. Det mesta är plast och har inte samma lyster som glaskulorna. Jag får gå på jakt helt enkelt. Ska ju ändå till stan och träffa Udo och ta en fika. Det är alltid roligt att träffa honom och prata lite om världens gång.Nu får jag sätta lite fart här så jag återkommer lite senare med fler spännande uppgifter om jakten på röda glaskulor! Mycket intressant, eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0