Liten Flodhäst...

På Aftonbladet hittade jag bilder på en nyfödd Flodhäst! Titta på dem, de är helt enkelt urgulligt och man blir så glad att det faktiskt finns goda nyheter också. Tänk, det har varit jordbävning i södra Sverige! Sånt händer ju inte ofta så det är ju inte konstigt att folk blev skärrade. Få se på nyheter sedan.
Nu är alla Julkort i brevlådan och det känns bra. Har också fixat killarnas små presenter som ska läggas i deras Julstrumpor. Det är alltid lika kul! Vad mörkt det är, tur att man har alla sina ljus som gör att det känns mysigt och Jullikt.
Min bror ringde mig i går kväll och det gjorde mig så glad. Vi har haft så dålig kontakt och nu har vi bestämt att ändra på det och det känns jätte roligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0