Mellandagar...

Då var Julen slut och nu väntar jag på det nya året! Det är ett vakuum nu. lite anticlimax kan man säga. Klapparna är öppnade, Julmaten nästan slut och skönt är det då man blir väldigt trött på den fort. Hayley och Jocke var häri går och vi åt upp den resreande maten. Vi skulle ätet risgrynsgröt också men för någon anledning blev den bränd och därför oätlig! Varför detta hände vet jag inte riktigt men tråkigt var det i alla fall. Det får bli gröt  efter Ny År i stället! Vi hade i alla fall trevligt och det är huvudsaken tycker jag.
I eftermiddag ska jag tvätta, vad upphetsande det är då.Har inte tvättat på länge sånu har jag en hel hög. Får skylla mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0