Nytt år...snart!

Gott Nytt År på er alla som har orkat följa min blogg och därför min sjukdom som tog det mesta av det här året i anspråk. Det har varit en resa jag aldrig kommer att glömma. Nu är den förhoppningsvis slut, skall till Östra igen och träffa läkare den 12 Jannuari. Orolig, nej jag orkar inte bry mig längre. Det som händer får man ta då och just nu är jag så glad över att min långa Cellgiftsbehandling är avklarad. Jag känner mig redan mycket starkare,framförallt i benen! Jag känner mig stadigare när jag är ute och går. Mina ögon rinner fortfarande och det kan jag och får jag leva med ett bra tag till. Visst är det irriterande men det gör inte ont. Det nya året betyder att nu är jag på gång igen och jag ska tillbaka till jobbet med "mina" ungar ute i Angered! Jag börjar halvtid den 19 januari sedan får vi se vad jag orkar. Personligen tror jag att det kommer att gå hur bra som helst.
Så här på årets sista dag vill jag också tacka alla som har hjälpt mig på olika sätt genom den här långa sjukdomsperioden.Tack för alla varma  kramar, praktisk hjälp med min flytt och inte minst all omtänksamhet när jag var som sjukast. Vet inte hur det hade varit utan all hjälp! Tack och stor kram och nu jäklar tar jag nya tag och det här året hamnar långt ner bland handlingarna.
GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0