Ruggigt är det...

Åkte ner till Saluhallen i morse för att köpa sill och annat smått och gott. Vilket väder! Det blåste och regnade och jag frööös. Hade inte tillräckligt på mig helt enkelt. Blåsten gick genom märg och ben. Gick inte på stan utan åkte hem så ffort jag hade handlat färdigt. Väl hemma klev jag i myskläderna ,åt varm soppa och kände värmen återkomma. Snackade med Hayley på MSN och vi bestämde oss för att handla all Julmat på måndag då vi ändå ska göra köttbullar(mums) Ser så fram emot Julen. Denna Julen är speciell bara för att mina behandlingar är slut.Hurra!! Prtade med Hannah och hon mådde bättre i dag.Tur att hon inte åkte på en förkylning nu inföfr Jul och allt. Jag ska åka till henne i morgon och lämna små paketer till pojkarnas Julstrumpor. Mycket viktigt och hemligt så det förslår. Det är en tradition från England och det är så roligt att den förs vidare från Hannah till pojkarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0