Se på TV...

Måste titta i spegelen för nu har jag nog fyrkantiga ögon! Har glott på TV hela kvällen. Såg först på den nya engelska serien Cranford. Helt underbar och jag ser fram emot mera. Efter det var det dags för andra delen av Selma. Nja,jag är inte imponerad alls.Alldeles för långsam, med för lite substans. Jag undrar ibland varför svenska serier/filmer så ofta är riktigt långtråkiga och dessutom fattiga på innehåll. Det finns ju hur mycket som helst i Selma Lagerlöfs liv som kunde ha blivet ett riktigt bra drama. Efter detta var det så dags för Lewis ännu en riktigt bra kriminalserie från England. Tyvärr sänds sista delen redan i morgon kväll.Jag kommer verkligen att sakna den för den är så välgjord och spännande. jag får nöja mig med Cranford så länge. Nu är det dags att sova. God natt alla där ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0