Tystnaden...

MIn mamma har precis åkt iväg med färdtjänsten. Hon var trött men glad över att vi alla var samlade på Julafton. Det vat verkligen trevligt och alla hade roligt. Mamma sov över här hos mig och vi åt en sen frukost och satt och pratade. Vi åt lite Julmat innan hon åkte hem. Nu är det tyst här hemma och lite skönt faktiskt. Jag kan slappa lite framför TV-n och sedan ta ett bad och se på TV igen! Jag är lite trött, det är mycket stök när man ska ha alla här men roligt var det. Min bästa Jul på många år. I morgon kommer Hayley och Jocke så äter vi tillsammans. De har också beställt Julgröt. Det är ju lätt fixat och gott är det också. Orkar inte skriva mer för i dag. God Fortsättning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0