Hallå sommaren, var är du?

Jag vill åka till havet och bada och ligga där på stranden och njuta!!!! Spridda skurar över västkusten sätter effektivt stopp för alla sådana planer. Vad göra? Jo,man läser ser på film, lyssnar på musik och broderar. Ganska skönt på många sätt,ingen stress att ge sig iväg för man måste när det är fint väder. Nu har jag i alla fall sett färdigt hela Gufadern. Den är fantastisk och det är inte konstigt att den har blivet en klassiker. Den berättar om en grym maffia samtidigt som den handlar om en familjs tragedi. Se den om ni inte redan har gjort det. Passa på en regnig eftermiddag! Ni lär inte bli besvikna i alla fall.
Nu är albumet äntligen färdigt som jag ska ge mitt barnbarn Andreas. Det är ett album fullt av bilder på vår semester på Gran Canaria. Vi var där 2005, ja, ja, bättre sent än aldrig! Det har varit riktigt kul att sätta in korten för jag gjorde om hela resan igen. Det var en underbar semester, att få umgås på tu man hand med sitt barnbarn i två veckor, bara vi!!!!
Nu måste jag äta lite och sen får jag se vad dagen har att ge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0