Humlor.....

I dag har mina blommor haft besök av humlor. De såg så roligt ut när de efter flera , lite klumpiga försök kunde landa på ett värdigt sätt och sedan med ett lågt brummande krypa så långt in i blomman som möjligt. Hur dessa varelser över huvud taget kan flyga är mig en gåta! Varmt har det varit också......äntligen! Synd bara att man skall må illa och ha huvudvärk. Skulle ju åka till Saltholmen i morgon men det får jag lägga ner för jag känner att jag inte riktigt orkar. Jag får nöja mig med balkongen och det är inte fy skam det heller!
Synd om Hayley o Jocke som inte kunde sova ute i natt för en massa "elaka" getingar. Tur i alla fall att de hade haft en härlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0