Inget telefonsamtal!

Provtagning i dag på förmiddagen och den här gången var det bra för jag har inget hört från sjukhuset. Bra och bra det kan vi ju diskutera. Den här behandlingen med cellgifter är ingen semester och jag önskar att jag slapp. Tyvärr måste jag så det är bara att "gilla läget" som det heter. Allt kommer att kännas så mycket lättare om solen och värmen kommer! Det verkar ju så och då kan man njuta av det även om man mår lite dåligt.
Var hemma hos Hayley och Jocke en stund på eftermiddagen, käkade en glass på vägen dit för efter i morgon går det inte att äta något som är kallt. Bivärkningar! Tog med regnkläder som Hayley ville låna, de ska ju ut och paddla. Vad kul!!!
Tvättstugan väntar... det är inte kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0