Mannagrynsgröt........jaaa!

Skulle gått ut en stund men Hannah ringde och vi pratade i ett par timmar! Hungrig, nej inte precis men efter en stund blev jag sugen på mannagrynsgröt! Hur lyxigt är inte det? Fick sticka ut och handla både mjölk och gryn! Kan tala om att det var mumsigt!! Det var varmt och orsakade inte några konstiga känslor i halsen som allt kallt gör nu några dagar framåt. Det blir ingen glass och det är trist, men hallå jag åt ju en Dajmglass igår. Man kan ju inte få allt, eller hur?
Gissa vad jag ska göra nu? Just det ....läsa. Jag tro inte att jag skulle kunna leva utan alla underbara böcker! Undrar hur många böcker jag har läst i mitt liv så här långt? Intressant tanke, jag ser stora högar med böcker i mina tankar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0