Min otur....

Så nu har jag varit på Östra SJ: och fått min behandling. Det gick inte så bra för mia blodkärl krånglar. De "gömmer" sig och det hela funkade inte så bra. Blev stucken tre gånger till slut. Nu fick jag gå hem med nålen kvar i armen så att jag skall slippa gå igenom samma sak imorgon, suck!! Det skall nu antagligen bli ett litet ingrepp så att en nål, en så kallad "port", sätts in i ett större blodkärl vid halsen eller nåt!!!!! Då slipper jag den här smärtsamma proceduren varje gång för det här skall ju pågå i ett halvår! De använder då den här "porten" vid varje behandling, så det kan ju vara värt obehaget vid själva ingreppet. Det brukar gå bra bara jag får lite lugnande innan.
Vadå? SOLEN skiner och då är allt mycket lättare! Blommorna på min balkong är så vackra och där ute vill jag sitta med min bok. Har precis börjat läsa "Flyga Drake".Nu ska jag faktiskt gå ut i solen en stund!
Ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0