SOL, SOL, SOL..........

Uppe tidigt för att åka till Östra sj. igen. Nuär det färdigt för den här gången och nu har jag en vecka "ledigt". Nu vet jag också var någonstans på kroppen som man opererar in en sk. "port", det är på bröstkorgen inte på halsen som vi trodde.Det kommer ett brev i posten när jag har fått en tid, hoppas jag slipper gå här och vänta.
Nu åker Hayley o Jocke ut och paddlar, jag blir lite avundsjuk faktiskt!!! I morgon åker jag ut till Saltholmen en sväng, det fick jag göra nu de närmsta dagarna men nästa vecka måste jag vara försiktig då immunförsvaret blir lägre! Det är en hel del att tänka på under den här behandlingen men man blir väl van så småningom.
Nu ska jag äta lite och sedan ska jag njuta på min fina balkong med min bok och jag kanske broderar lite också. Jag vill ju få det här färdigt eftersom det ska bli en födelsedagspresent till min syster Eva!!
Ha det så skönt där ute i solen och värmen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0