Tidigt...

Vaknade kl.5.00, kunde inte somna om. Solen.....kanske!! Inte ett moln så långt jag kunde se. Det var så vackert med alla droppar på tallarnas grenar som glittrade i det svaga solljuset! Ett högtryck är på väg....igen...men nu tror jag faktiskt på det. Hoppet är det sista man ger upp! GP dunsade ner på mattan så nu har läst den och druckit kaffe, bra start på dagen tycker jag. Tittar ut igen och det är alldeles stilla, inte en gren rör sig och nu glittrar det ännu mer på tallarna. Det ser ut som om någon har strött ut diamanter under natten!
Nu skall jag in i duschen och sedan sitta på balkongen om det här fina vädret håller i sig.....och det kommer det ju att göra!
Höres senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0