God morgon ...

God morgon där ute!!
Så där ja, nu skall det bloggas. Tänker tillbaka lite då man först fick en dator i sitt hem. Jag skulle då inte gå i närheten av den,aaaaldrig. Ja, ja det blev ju inte så. Man blev nyfiken helt enkelt och nu sitter jag här en solig helt underbar morgon och skriver mitt första inlägg. Det är ju lite som flaskpost för man vet inte vem , om någon , som kommer att läsa ens tankar och funderingar. Det är ju i och för sig inte det viktigaste, utan det är kul att ha ett forum där man i princip kan skriva vad man vill. Intresseföreningen antecknar febrilt.
Tack Hayley, min dotter, för den fina designen på min blogg!! Utan henne hade det inte blivet något alls. Nu skall jag dricka kaffe på min fina balkong och läsa G.P. Bruce Springsteen är i stan, om det nu har missats av någon!!!!! Jag drömmer om att stå på Ullevi med alla andra och bra njuuuta!!! Som vanligt har man ingen biljett. Får väl lyssna på det jag har här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0