Våfflor....igen.

Hannah, min dotter, och hennes två pojkar kom hit och vi åt våfflor med sylt och grädde! Jätte mums var det! Efter det gick vi på promenad ner till Vårfrugatan dit jag flyttar i oktober. Runt hörnan på huset finns en grusad gångväg som såg lite spännande ut och den måste ju bara utforskas. Där var vackert med stora, höga granar och mycket fågelsång. Efter en lång ganska brant backe hamnade vi i Lärjedalen!!!! Det här var ju perfekt, minst sagt. Det här kommer att bli ett bra träningspass förutom en härlig plats att bara njuta av och det hela finns bokstavligen runt hörnan! Jag kände verkligen hur otränad jag är och nu får jag säkert träningsvärk i benen men det gör inget för det var verkligen en härlig promenad. Nu känns det bra att sitta i soffan hela kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0