Vilken värme!!!!!

Jag brukar inte vara den som klagar på att det är varmt, men nu är det för mycket. Det skulle vara helt perfekt om man låg vid en strand och kunde hoppa i plurret när man blev för varm. Nu gör man inte det för att åka till havet med GBG-s spårvägar är en tortyr. Hur det får fortgå år efter år är en gåta. Har någon av höjdarna i GBG-s kommun hört talas om AC? De vet om problemet men bryr sig inte då det inte drabbar dem för de kör moderna bilar med, just det, AC.
Det var tervligt hos mamma med grädtårta och kaffe men det var mindre trevligt att åka hem. Utan att överdriva så rann det av mig på spårvagnen från Brunnsparken till Kortedala, folk såg ut som de skulle svimma! När jag kom hem ställde jag mig i duschen, kallt vatten var det som gällde. Det var helt underbart!!!! I morgon är det Lunbybadet som gäller och det ser jag fram emot. Undrar om det blir åska? Får väl se vad som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0