Hemma igen.

Har haft en mysig helg tillsammans med Linus och Andreas. Linus gjorde chokladbollar till fredagsmys och vi tittade på Idol. Efter det tittade vi på Rädda Willy 2. Jag gillar verkligen de här filmerna. Vi tittade på Rädda Willy 3 på lördag kväll efter stjärnor på is! Jag spelade också Nintendo Wii! Jätte kul kan jag säga.Pojkarna lärde mig hur man Bowlar. Vi hade jätte roligt och jag fick till och med beröm! Jag var ju nybörjare. Gissa om vi kom i säng lite sent? Spelar roll, det var ju helg och pojkarna behövde inte kliva upp på morgonen och gå till skolan.
Som så ofta skulle pojkarna på kalas. Det blev tyst där hemma och jag satt och broderade hela eftermiddagen. lekte med katten Pelle samtidigt. Han är som en hund då han apporterar! Han har en liten docka och den går han och bär på och sedan lägger han den framför fötterna och då skall du slänga iväg den. Han springer sfter den och kommer tillbaka med dockan. Så här höll vi på hela eftermiddagen och när kvällen kom var Pelle ganska trött.
Träffade Hayley i stan i dag på eftermiddagen. Vi åt en sallad och satt och pratade. Alltid lika roligt. Åkte hem i kylan och det var verkligen skönt att komma in i värmen. I morgon är det dags att åka till Östra Sjukhuset igen. Jag säger inte mer om detta då alla vet vad som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0