Inför Advent.

Nu har jag städat klart och behöver en paus innan jag ska stryka gardiner och alla dukar. Jag blir väldigt trött och konstig i kroppen så fort jag gör något som att städa t.ex. Vill ändå få det fint tills i morgon. Vad har tiden taget vägen, snart är det Jul. Jag tror inte att jag någonsin har sett så fram emot Advent som jag gör i år. Hoppet om ett bättre år, att få vara frisk och jobba mitt sista år och sedan gå med flaggan i topp! Jag skall till Domkyrkan i morgon för att verkligen uppleva känslan av  Advent. Jag behöver också reflektera över vad som har hänt det här året, det bara försvann i sjukdom. Många tankar har gått genom mitt huvud, rädsla ,ångest och allehanda tankar om döden. Det är inte många dagar kvar nu tills jag ska träffa min läkare och jag har många frågor att ställa.
Nu ska ja i alla fall stryka lite och samtidigt lyssna på musik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0