Mörkret.

Det var verkligen mörkt i morse. Vaknade kl 9 och det var fortfarande inte det minsta ljust. Kände mig verkligen sömnig! Jag rann ett bad och låg där badkaret både länge och väl. det var riktigt skönt. Hemmaspa helt enkelt. Åt sedan frukost och hoppades att det skulle sluta regna vilket det gjorde. Tog på mig väl och gick ut på promenad i skogen. Helt underbart som vanligt. Vattnet porlade och det susade i träden. Var ute i nästan en timme och det känns fint i kroppen. Jag tror att jag har blivit lite starkare i mina ben! Det är det som är meningen, jag vill bli stark igen. Nu sitter jag i min kära soffa och broderar samtidigt som jag lyssnar på musik. Just nu lyssnar jag på Faures Requim! Man känner verkligen frid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0