Ny dag nya tag.

Vaknade i morse och mådde som vanligt igen. Har varit nere i källaren och hämtat mina ljusstakar och alla tre fungerade trots flytten! Efter det satt jag och skrev ett brev till Janet i England. Det känns lite högtidligt att sitta och skriva på fint brevpapper. Skickade med en liten hög bröllopsfotografier. De kommer att lysa upp i novembermörkret och göra henne riktigt glad. I dag åkte Hayley och Jocke upp till Falun för att hälsa på hans mamma och farfar! Hoppas att de inte glömmer att skicka ett vykort, har ju inget därifrån. Jag samlar på vykort och har kort från det jag var liten. Fina svartvita kort som min pappa skickade till mig.
Nu ska jag äta en ordentlig middag , igår blev det inget ätande och nu är jag verkligen hungrig vilket känns riktigt bra. Jag känner mig gladare i dag, det går som sagt lite upp och ner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0