Skogen.

Har precis kommet tillbaka från en ganska lång promenad i skogen. Skogen finns runt hörnet på mitt hus, helt fantastiskt tycker jag. Det ända jobbiga är att jag ingen kondition har längre. Jag gick väl en timme och nu känns det i benen! Skall försöka gå den här rundan lite oftare. Jag fotograferade lite också.
i går var mamma, Hayley och Jocke här och vi åt en god middag, med lite vin till. det var riktigt trevligt och mamma tyckte det var roligt att träfffa Hayley och Jocke. Hon har ju inte sett dem sedan bröllopet. Mamma är krasslig igen och skall i nästa vecka gå igenom en Kolloskopi. Kära Gud , det får inte vara Cancer igen!! Hon har gått igenom nog nu med sin bröst cancer i somras. Det känns lite ledsamt det här och allt vi kan göra är att hoppas på det bästa. Vad jag är trött på denna sjukdom som har drabbat vår familj så hårt. Min mormor hade också Cancer och gick bort när jag var liten. Nog om detta, man blir ju bara nedstämd av att tänka på det.
Nu ska jag läsa min Obama bok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0