Söndag.

Trodde jag skulle gå ut på promenad men så började det regna! Typiskt, men jag går nog ut ändå. Jag har bra regnkläder och stövlar också så det skall nog gå bra.Jag var inne igår hela dagen och känner mig i behov av lite frisk luft. Behöver ju inte gå så långt, bara man kommer ut en stund så räcker det . Jag började brodera lite men jag ser inte vad jag gör för mina ögon rinner hela tiden! Det är så irriterande och tråkigt och det är även svårt att läsa någon längre tid. Biverkning, det är bara att gilla läget några veckor till. Efter det är jag FRI från den här långa perioden av cellgifter.Det är roligt att det faktiskt sammanfaller med advent,Lucia och sedan Julen.Mina planer är att efter Jul börja träna för att få igång min stela kropp igen. Börja jobba halvtid ett par veckor och sedan förhoppningsvis heltid igen.Tanken svindlar! Nästa år måste bara bli ett bra år.Jag vill vara frisk och leva ett normalt liv igen och det skall jag! Det blir mitt sista år sedan blir jag pensionär. Det låter nästan lite komiskt. Vad händer då? Jo, jag skall läsa religion och filosofi. Det har jag velat göra länge och då får jag tid att föverkliga en dröm. Här sitter jag och drömmer när det är meningen att jag ska gå ut även om det regnar. Det heter ju att det inte finns dåligt väder utan bara dåliga kläder. Så där, nu går jag ut en sväng i skogen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0