Valet i USA...

Har precis kommet hem efter mötet. Det var verkligen bra och alla tyckte säkert att vi behöver en utvecklingsgrupp i Lövgärdet. Alla hade något att prata om och nu samanställer Lotta vad vi ska ta upp nästa gång. Roligt för mig att vara med då det just nu blir en tydlig länk till jobbet. Kul att se Olle tillbaka i verksamheten och han verkade må relativt bra. Världen är liten ibland. Linda som jobbar på Lilla Räven bor också i Kortedala, nästan runt hörnet från mig! Verkligen kul och vi bytte telefonnr. för hon vill också gå ut och gå. Jätte roligt för det är ju alltid kul att promenera tillsammans med någon. Hon har inte varit nere Lärjedalen så det kan bli riktigt roligt.
Vem vinner valet? Det ser ut som det blir Obama, just nu i alla fall. Det är verkligen spännande. Jag har väl aldrig tidigare varit så intresserad av ett val i USA. Det är säkert pga att det är ett historiskt val, med en "svart" kandidat för fösta gången någonsin. Kommer folk att lägga sin röst på Obama nu när det verkligen gäller? Jag ska glo på teve så länge jag orkar och följa valvakan ifrån soffan. Jag hoppas att Obama  vinner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0