Vill ha mer snö!

Neej, nu ska det komma in varmluft igen. Det är så tråkigt för det är så fint med lite vitt på marken och man blir pigg av den kalla luften. Ja, ja det är nu inget man kan göra. Mötte i alla fall Hayley i stan och handlade lite kläder  till henne. Vi hade riktigt kul i alla affärer. Gick och fikade för vi behövde sätta oss ett tag.
Det var skönt att komma hem och tända lite ljus.Här är varmt och skönt och jag sitter och myser i min soffa. Nu ska jag sy ett tag innan det är dags att krypa ner i sängen. I morgon ska jag testa mina elektriska jlusstakarför att se om de överlevde flytten. De blev ju ordentligt omskakade i sin låda! Tur att de inte är så dyra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0