Här igen.

Det finns ett liv efter flytten! Det har varit jätte jobbigt men samtidigt roligt. Jag hade 54 flyttlådor att packa upp och det tog sin tid då jag inte orkar så mycket. Nu är allt utom fyra lådor klara och man tror knappt att det är sant. Här börjar så smått  att se ut som ett hem. Jag trivs verkligen i denna lägenheten för här är så tyst jämfört med min förra bostad. Här finns ingen biltrafik dygnet runt utan bara en parkering för boende. Jättebjörkarna är så vackra i sina höstfärger,gult i olika nyanser. Här finns också fina promenadstråk som jag är nyfiken på, bland annat en stig ner till Lärjedalen! Inte dåligt va?
Jag sitter här och har en liten paus för nu är jag äntligen färdig med alla böcker. Hur många som helst men nu ser det inte så mycket ut när de står i sina hyllor. Fint blev det i alla fall.
Nu måste jag äta för jag känner mig lite hungrig och sedan skall jag vila lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0