Hyllor på plats!

Peter kom hit och borrade så det bara tjöt om det. Jobbigt ljud men det får man stå ut med. Det blev i alla fall jätte fint. Nu är allt nästan på plats och det känns minst sagt skönt. Peter kommer igen nästa vecka för att fixa min säng.Den ena sidan vill inte sitta riktigt fast och det måste ordnas innan hela härligheten brakar samman.
Eva och Håkan kom förbi och det var en trevlig överraskning. De hade varit hos veterinären med lilla Caprice och då passade de på att hälsa på mamma också och sedan mig. Synd bara att vi inte hade lite mer tid att bara prata. Det får bli en annan gång.
Nu ska jag in i duschen och sedan ska jag stryka gardiner och få upp dem. Efter det skulle jag vilja gå ut ett tag om det inte regnar. Jag vill ta några bilder på alla vackra löv innan de alla har fallit ner. det går fort nu, snart är träden kala och så "sover" dem tills våren kommer igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0