Inga gardiner...

Det blev iga gardiner strukna i går. Jag pratade med Hayley och vi bestämde att vi skulle träffas på stan och äta en sen lunch. Efter det åkte vi hem till henne, har ju inte sett deras nya lägenhet. Jätte fin var den och vilken utsikt! Satt och tittade ut hela tiden. Såg hur molnen ändrade form och ett stort gäng Kajor gjorde en uppvisningsflygning som var otroligt vacker. Hur får man något gjort när man kan sitta hur länge som helst och bara njuta av det som pågår utanför fönstret. Inte bara det, du ser utöver stora delar av Göteborg och just nu färgprakten från alla träd.
Idag åkte jag till jobbet och som vanligt var det jätte kul. Bara att få hälsa på gör att jag känner att jag inte förlorar kontakten.
Åt lunch och stannade kvar och pratade med folket som hade rast. Var lite trött när jag åkte hem  och nu  ska jag vila ett tag.
En sådan vacker dag full av sol och frisk luft.Ta vara på småglädjorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0