Tavlor på plats.

Vilade ett tag när jag kom hem efter behandlingen. Det är alltid bra att göra det för då mår jag inte så illa. På eftermiddagen klättrade jag på väggarna, med andra ord satte jag upp mina tavlor och det var riktigt kul. Det blev så fint och här är riktigt mysigt nu. Har precis pratat med bror min och han kommer hit i morgon kväll för att borra och sätta upp diverse hyllor och två speglar.Efter det är det klart här hemma, vad härligt det känns.
Nu till nåfgot helt annat. Visst är hösten i år väldigt vacker. Färgerna på träden är helt magiska och jag njuter verkligen av all färgprakt! Det kanske är så enkelt att jag lägger märke till naturen mer nu än någonsin förut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0