Alla dessa böcker...

Nu har Hannah och Hayley åkt hem efter en dag med packande. En hylla rasade och stackars Hannah fick en del stora böcker i huvudet! Det är tur att det gick bra ,inget blodvite i alla fall men hon lär få en ordentlig bula. En massa böcker har nu försvunnet neri lådor och en del i dubbla kassar. Hyllor har monterats ner och allt är borta från väggarna. Här är verkligen tomt nu och det är lite ödsligt. De kommer hit i morgon igen för att få packat resten av böckerna.Efter det har vi inte mycket kvar. Några skåp i hallen och i mitt rum plus källaren och där finns inte mycket för där rensade jag för ett par år sedan och det är jag glad för.
Nu ska jag äta lite och efter det slappa i soffan. Trött är jag och ändå har jag inte gjort något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0