Alla papper...

Jag har i dag roat mig med att sortera bland alla papper. Där fanns hur mycket som helst, gamla födelsedagskort, diverse infopapper om pension från 2004, bruksanvisningar på saker jag inte längre har. SUCK! Skönt att få rensa ut lite och jag kunde sitta i soffan och gå igenom allt i lugn och ro. Det var ganska kul också för jag hittade brev och kort som jag fick när vi precis hade anlänt till Sverige. Måste spara dessa, det är ju viktiga minnen.
Pratade med Hayley och hon kommer i morgon tillsammans med Hannah och då kommer det att bli en seriös dag av packning! Nu gäller det att få ordning på alla mina böcker som är en utmaning när det handlar om att packa ner dem. Flyttfirman vil ha böckerna i lådor! Milde tid, det blir tungt! Jag tror i alla fall att de stora böckerna får packas ner i dubbla papperskassar. Hej och hå vad det skall bli skönt när den här flytten är klar. Egentligen ska inte jag klaga då det inte är jag som gör jobbet. Stort tack till mina tjejer, Hannah och Hayley!
Nu är det dags att sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0