Bara sover.

Här händer då ingenting. Jag sover i flera timmar mitt på dagen och kan fortfarande sova på natten. Ja, ja, jag vet att jag behöver vila men ändå. Det känns som tiden bara försvinner i ett sovtöcken. Nog om detta. Solen skiner och jag måste komma ut på en liten promenad. Jag går ner till dammen och matar ankorna. Måste sedan köpa potatis och lite annat nödvändigt. Jag måste äta!! Jag har ingen matlust alls och det beror nog på att man inte gör något. Kom precis på att nu är jag halvvägs igenom den här mardrömsbehandlingen! Borde firas! Med vad? Jag vet, lite godis! Sådant har jag inte köpt sedan början på det här året. Det blir gott sedan i kväll då man sitter och glor på TV. Det är faktiskt ett program jag verkligen vill se,engelska serien "Fve Days". Den är sååå spännande och riktigt bra.
Så, nu går jag ut i solen och njuter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0