Flyttlådor.

Hannah har varit här och packat en massa lådor! Berget av färdigpackade lådor växer och det börjar bli trångt i lilla rummet. Hon kommer igen på torsdag och då är det alla böcker som gäller! Jag får mardrömmar bara jag tänker på dem. Jag gör ingenting , jo jag håller Hannah sällskap och så fixade jag lite fika. Jo och jag tar bort stiften från GP så att alla blad är lösa. Fantastiskt, eller hur? Jag är som sagt tacksam för all hjälp för jag hade aldrig orkat packa själv. Nu har Hannah åkt hem till pojkarna och jag måste äta lite. Det känns som om jag lever i en lagerlokal, allt i köket är borta jag har bara det nödvändigaste. Det blir nog bra det här, det känns så i alla fall.
Vad jag skall göra sedan, jo titta på TV, det är ju Video-kväll med Luuk och Reinfeldt skall vara med. Bara det kan ju vara kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0