Ingen Hannah i dag.

Hannah ringde nu på morgonen och Andreas har magsjuka. Stackaren, det är ju inte kul alls. Han behöver sova och sedan blir han bättre. Jag packade ner lite linne, det är ju inte så tungt och det känns bra att göra lite i alla fall. Jag är så glad att jag fick en ny bok i går. Den heter Johannas saga och är en berättelse om 1850-talets Sverige. Började läsa i går kväll och boken var svår att lägga ifrån sig. Jag måste ju vila så det var bara att lägga boken och gå till sängs. Nu skall jag gå ut ett tag Jag måste ta hand om varje tillfälle att vara i solen och också att röra på mig. Efter det vilar jag en stund och efter det är det dags att äta en mycket enkel middag då allt,nästan, är nerpackat. Här ser ut och jag har faktiskt fotograferat lite av röran. Det kan ju bli ett roligt minne sedan när man har fått lite ordning i sin nya bostad.
I kväll ska jag läsa och ha det riktigt mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0