Lördag.

Nu närmar sig flytten. Nästa helg blir den sista här och det känns skönt för här är så tomt nu. En halv hylla med böcker återstår och lite diverse i skåpen i hallen. Jag trivs inte här längre för det är ju inte ett hem nu när allt ligger i lådor som står utefter väggarna. I morgon skall jag åka till mamma och äta middag med henne och det blir trevligt. Det är lite torftigt i mitt kök. Allt är borta och då är det svårt att laga mat! Det går för man gör enkla måltider, det är ju bara till mig.
Nu måste jag i alla fall gå ner till City -Torget och handla lite. Här finns ingenting! Solen tittar fram och det ska bli riktigt skönt att komma ut ett tag.
Pratade just med Hayley som bor i Biskopsgården. Alla som bor där är oroliga för alla kulor som skjuts av dessa gäng. Nu måste Polisen ta krafttag och verkligen visa att de har kontroll över Göteborg. Göteborg som stad ligger i topp när det gäller beskjutningar i hela landet och det är föga smickrande för våra politiker.
Kom på att jag ska tvätta i morgon! Change of plans! Ringde mamma och jag åker dit i dag i stället, vi är ju flexibla!
Nu måste jag fixa mig själv och komma iväg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0