Nästan klara...

Snart är vi helt klara...äntligen! Nu kommer jag inte att göra fler inlägg om lådor, städning och packning. Det känns så fantastiskt att nu står vi på mållinjen och i morgon är det sista dagen i den här lägenheten.
Tjejen som flyttar ifrån min nya lägenhet ringde och hon är klar med sin flytt! Jag promenerade ner till mitt tomma hem och fick nycklar och blev visad var källaren låg och likaså tvättstugan. Allt är så fint och rent, det var verkligen kul. Gick "hem" med ett leende. I morgon monterar Hannah ner min älskade säng och jag får sova på madrassen på golvet den sista natten här.Det går säkert bra. Nu kommer min blogg att vara lite tyst ett tag för jag har så mycket annat att göra.
Vi hörs om en vecka eller så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0