Söndag.

Mamma kom hit och det var riktigt trevligt. Vi åt Lax och det var riktigt gott. Min matlust är inte på topp men det här var riktigt gott. Vi satt och tittade på bröllopsfoton som jag har i datorn och det tyckte mamma var kul. Sedan ville hon titta på kort ifrån tiden jag bodde i Norra Wales när Hannah vr riktigt liten, drygt ett år var hon. Mamma och Eva var ju hos oss sommaren 75 i tre veckor. Jag har ju inte tittat i det här albumet på länge så det var riktigt kul. Tala om gamla minnen!
Jag känner mig ordentligt trött och det blir nog sängen för mig extra tidigt i kväll då jag inte har vilat under dagen. Srtunt samma då det har varit en härlig dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0