Varit på behandling.

Träffade Katalin på spårvagnen! Det har hänt nu flera gånger och det är så kul att träffa någon från jobbet. Tittade långt efter henne när hon gick av på Gamlestadstorget. Jag vill också jobba! Never mind, det kommer ...om tre månader.
Behandlingen gick bra och nu har läkaren tagit bort "giftet" som gjorde att min arma kropp inte ville mer. Nu får vi se vad som händer, tror det blir bra.
I går var mina tjejer här och packade. Hej vad det gick undan! Åtta lådor packades på ett par timmar. Jag satt bara här och gjorde ingenting. Det känns skönt att det går så bra och vi hade lite kul också då saker framkallar minnnen som man i vanliga fall inte tänker på. De kommer hit igen på måndag och då får vi lite till gjort. Det känns himla bra det här. En flytt som inte är ett dugg jobbig. Ingen behöver lyfta och konka då vi har en flyttfirma som gör det tunga jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0