Skav under näsan...

Jag avskyr förkylningar! På något sätt känns det äckligt, man hostar och snörvlar. Speciellt det sistnämda.Man blir alldeles röd under näsan och röda ögon får man också. Nu är det i alla fall bättre och jag kan återgå till jobbet i morgon.
På fredag ska jag äntligen åka till Hannah och pojkar! Jag längtar efter dem, det var på Nårsafton vi träffades sist. Det är längesedan och det känns. Hannah kommer till Göteborg med pojkarna på fredag morgon för de ska hälsa på i sin gamla skola. Hannah passar på att träffa Anneli under tiden och sedan åker vi till Jönköping tillsammans på eftermiddagen. Det ska bli kul att se hur de bor och ta en massa kort på omgivningarna. De bor ju nära Vättern så det måste vara vackert och fullt av fina promenadstråk. Hoppas på fint väder så vi kan vara ute mycket. Vad härligt det är att ha detta framför sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0