Tystnad...

Jag har en infektion i de övre luftvägarna och dito på stämbanden. Då måste man vara tyst, så mycket man nu kan. Tänk vad svårt det är. Telefonen ringer och ringer och till slut drar jag ut jacket. MSN får duga och även vanliga hederliga mejl.
Min röst är nu klart bättre och jag satsar på tillbakagång till jobbet på måndag. Det här är så frustrerande när jag precis hade börjat jobba heltid. Som Hayley sade, jag fick väl fyra förkylningar på en gång då min kropp inte tål så mycket. Det lät så roligt när hon sade det. Man måste skratta åt eländet och ta nya tag.
I morgon kommer Hannah och pojkarna till Göteborg! Det ska bli helt underbart att träffa dem igen och kunna spendera lite tid tillsammans. Det var länge sedan.På eftermiddagen åker vi hem till Jönköping och det ska bli kul. Känns kul att få lite ombyte, speciellt efter den här veckan. Det finns snö i Jönköping! Vad härligt att få uppleva det.Kameran följer med och jag hoppas på några fina bilder. Hannah sade att det är riktigt kallt och det är bra speciellt för mig som varit förkyld,alla baciller kolar vippen. Jag ska åka pulka med pojkarna.Där finns en fin backe nära där de bor så det är bara o åk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0