Förberedelser...

Idag är jag inte på jobbet. Är hemma för att göra förberedelser inför undersökningen i morgon. Det är en obehaglig undersökning så jag lämnar detaljerna därhän. Jag är nu ordentligt hungrig men får inte äta så mycket som en smula. Jag får dricka vad man kallar , klara drycker och det blir man inte mätt av.
I morgon får jag reda på om jag nu är befriad från cancer och lite nervös är jag det går inte att komma ifrån det. Jag antar att jag är det men vågar inte ropa hej förrän jag får höra orden från en läkare. Håll tummarna för mig i morgon alla ni där ute!
Tack på förhand!
Det börjar skymma där ute och jag börjar få huvudvärk. Snart är det dags för dos nummer två av äcklig medicin som effektivt rensar magen! Tänk positivt, i morgon är det över och jag får äta igen. Nu ska jag försöka läsa en stund och fösöka skingra alla mina oroliga tankar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0